Sunday, May 9, 2010

UMNO KITA



1. Dengar khabar ketua-ketua cawangan UMNO DUN Damak akan berkumpul pada 12hb. nanti. Pesanan / jemputan diberikan kepada semua ketua-ketua umno cawangan dalam DUN Damak.

2. Ketua Wanita selaku Timb. Pengerusi (?) penyelaras menafikan adanya jemputan kepada beliau atas jawatannya. Namun katanya Naib Ketua Wanita ada mendengar khabar berkenaan dan mengesahkan adanya perjumpaan tersebut.

3. Apa sebenarnya sedang berlaku dalam UMNO Bahagian Jerantut ini? Apakah retak mencari belah? Tidak bolehkah kita bersikap lebih professional dengan menghormati itu dengan jawatan yang disandangnya? Jika kita tidak menghormati orang maka jangan salahkan nanti jika oranag lain juga tidak akan menghormati kita.

3 comments:

Anonymous said...

JGN RISAU LAH STB. BENDA NI SEMUA SELESAI BILA TUKAR PEMIMPIN UTAMA TU' TUKAR JE SELESAI MASALAH NI SEMUA. RAMAI SGT AJK BAHAGIAN YG KAKI AMPUN TAK KIRA TEMPAT DAH. KW PULAK SEMUA BOLEH TERIMA MUSUH KE TAK MUSUH KE. LPS TU MAKAN DIRI DIA SENDIRI BIAR JE MEREKA NI.

Anonymous said...

Jika anon diatas adalah calon dalam pemilihan bahagian atau salah seorang wari perwakilan saya rasa masalah ini tidak akan selesai bahkan akan mewariskannya kepada generasi akan datang turun temurun. UMNO itu sendiri yang harus dimusnahkan kerana penyakitnya sudah merebak ke merata bahagian dan membusuk hingga keusus ~ mat dilu

pendua said...

Saya setuju pendapat anon mat dilu